• Kategorien
    • Überblick
    • Biografien & Memoiren
    • Wirtschaft & Business
    • Kinder- und Jugendbücher
    • Bildung & Wissen
    • Bildende Kunst
    • Kunstfotografie
    • Kochbücher
    • Geschichte
    • Literatur & Belletristik
    • Fotografie
    • Lyrik
    • Religion & Spiritualität
    • Sport & Abenteuer
    • Reisen
    • Hochzeit
    • Alle Kategorien
  • Unsere Empfehlungen
    • Überblick
  • Bestseller
    • Überblick
  • Neuerscheinungen
    • Überblick
  • Eigenes Buch veröffentlichen
    • Überblick
    • Fotobücher
    • Taschenbücher
    • Zeitschriften
    • Notizbücher
    • eBooks
  • Registrieren
  • Anmelden
    • USA
    • Australien
    • Portugal
    • Niederlande
    • Italien
    • Vereinigtes Königreich
    • Frankreich
    • Deutschland
    • Spanien
    • Kanada (Englisch)
    • Kanada (Französisch)
  • Startseite
  • jetzt Mitglied bei Blurb
  • Anmelden
    • Biografien & Memoiren
    • Wirtschaft & Business
    • Kinder- und Jugendbücher
    • Bildung & Wissen
    • Bildende Kunst
    • Kunstfotografie
    • Kochbücher
    • Geschichte
    • Literatur & Belletristik
    • Fotografie
    • Lyrik
    • Religion & Spiritualität
    • Sport & Abenteuer
    • Reisen
    • Hochzeit
    Alle Kategorien
  • Fotobücher
  • Taschenbücher
  • Zeitschriften
  • Notizbücher
  • eBooks
  • © 2015 - 2025 RPI Print, Inc.
  • Unternehmen
  • Jobs bei Blurb
  • Preise
  • Datenschutzbestimmungen
  • Impressum
  • Richtlinien zu Cookies
  • Kundenservice
  • Sitemap
  • USA
  • Australien
  • Portugal
  • Niederlande
  • Italien
  • Vereinigtes Königreich
  • Frankreich
  • Deutschland
  • Spanien
  • Kanada (Englisch)
  • Kanada (Französisch)
    Double Take Marketing Techniques nach Jerry Bader anzeigenVorschau
    Bookdetails_assets_facebook_icon Bookdetails_assets_twitter_icon Bookdetails_assets_pinterest_icon Bookdetails_assets_link_icon
    Einen Link teilen
    kopieren
    Vorschau

    Double Take Marketing Techniques

    von Jerry Bader

    Dies ist der Preis, den Ihre Kunden sehen. Listenpreis bearbeiten

    Softcover
    Flexibler, laminierter Hochglanz-Einband
    Hardcover mit Schutzumschlag
    Vollfarbige Schutzumschlag über Leinencover
    Bedrucktes Hardcover
    Hardcover-Buch mit vollfarbigem Design, direkt auf den Einband gedruckt
    Instant-PDF-Version
    Auf jedem Gerät darstellbar
    Menge:
    Die MwSt. wird an der Kasse aufgeschlagen.

    Weitere Ausgaben

    eBook, Apple iPad-Format

    0,84 €
    Über das Buch

    Bearbeiten

    We are pleased to announce the release of the third in our series of Big Idea marketing e-books “Double Take Marketing Techniques”.
    “Double Take Marketing Techniques” is based on the notion that marketing needs to get people pay attention to what you have to say by presenting marketing collaterals that force your audience to take a second look at whatever you’re presenting. After all, if people don’t absorb your message, you’re never going to sell them anything.

    We’ve gone through our idea files to find the ideas and techniques that make an audience take a second look. The book contains 15 essential concepts that will help you focus on developing the kind of marketing strategies that reach people on a human level. We’ve also included 20 Visual Engagement Techniques complete with photographic examples, and even a few videos to help illustrate the principles. These are implementable concepts and techniques that will make your targeted prospects sit-up and take notice. “Double Take” is 80 pages jammed packed with information that will make you a better marketing executive or business manager.

    Together, “What’s The Big Idea?”, “Brand Universe”, and “Double Take” form a valuable addition to any entrepreneurs marketing arsenal. In “What’s The Big Idea?” you’ll learn why you need a ‘high concept’ and get to choose from twenty-eight examples on which you can base your marketing strategy.

    In “Brand Universe” you’ll learn what a Brand Universe is, and which one makes sense for your company. Building a Brand Universe helps you make the right marketing decisions for your brand, and avoid the pitfalls of falling prey to media hype and fad marketing schemes.

    And in “Double Take” you’ll learn how to stop your prospects from prematurely clicking away from your website or bypassing your advertisement. “Double Take” concentrates on concepts and techniques that get your targeted audience to take a second look.
    Eigenschaften und Details

    Bearbeiten

    • Hauptkategorie: Wirtschaft & Business
    • Projektoption: Standard-Hochformat, 20×25 cm
      Seitenanzahl: 80
    • Veröffentlichungsdatum: Mai 13, 2014
    • Sprache English
    • Schlüsselwörter content creation, engagement techniques, marketing strategy, branding strategy, sales tactics, marketing, branding, sales, advertising, positioning
    Mehr anzeigen
    Über den Autor
    MRPwebmedia
    MRPwebmedia
    Thornhill, Ontario Canada

    About MRPwebmedia People ask, "What do you do?" You could say we inform, enlighten, innovate, and create; you could also say we deliver our clients' marketing messages in memorable ways using video, audio, webmedia campaigns and websites; all created in-house from concept to implementation, from graphic and motion design to Web-design, from script writing to video-production to post-production, from music composition to signature sound design. What do we do? We motivate action by speaking to your audience's real needs. We tell your story so your brand, your message, embeds in the minds of your clients. We are corporate storytellers; we turn advertising into content, and content into a memorable experience. Visit Our Sites http://www.mrpwebmedia.com http://www.136words.com http://www.sonicpersonality.com http://www.cacheclosed.com

    Weiterlesen
    • © 2015 - 2025 RPI Print, Inc.
    • Unternehmen
    • Jobs bei Blurb
    • Preise
    • Datenschutzbestimmungen
    • Impressum
    • Richtlinien zu Cookies
    • Kundenservice
    • Sitemap
    Suas2020crop

    Freuen Sie sich auf gute Nachrichten


    Sie erhalten aktuelle Informationen und exklusive Angebote direkt in Ihren Posteingang.

    BEVOR SIE GEHEN

    Registrieren Sie sich, um 30 % Rabatt auf Ihr erstes Buch zu erhalten.


    Bitte geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein

    Als Mitglied der kreativen Community von Blurb erhalten Sie exklusive E-Mail-Angebote.

    Durch das Fortfahren stimmen Sie den Allgemeine Geschäftsbedingungen (AGB) und der Datenschutzerklärung.